Recenzije

Civilization V Recenzija

Civ V..jedna od onih igara koju jednostavno morate probati!

Civilizacija V  je TBS ili ‘Turn Based Strategy’ igra bazirana oko izgradnje drustva i stvaranja svetske sile. Civilizacija V verovatno izgleda veoma dosadno obicnom posmatracu, ali za onog koji upravanja nacijom, svaki potez moze biti veoma uzbudljiv i zanimljiv. Zato sto stalno morate da donosite vazne i teske odluke, Civ V vam daje odredjen osecaj moci i snage. Sto je vrlo zadovoljavajuce.

Civilizacija nema kampanju, umesto toga, igrac moze da napravi svet i odmah uskoci u njega, sam ili sa drugim igracima u multiplayer-u. Najveci izbor koji ce igrac morati da napravi je sa kojom ce civilizacijom da pocne igru.Na celu svake civilizacije je jedan od velikih lidera iz istorije, i svaki ima neke specijalne prednosti i jedinice koje vam mogu pomoci da dostignete svetsku dominaciju. Zato je vazno da razmislite kakvu vrstu pobede zelite da ostvarite, pre nego sto izaberete naciju.  Na primer Francuzi dobiju bonuse za kulturu koji im onda daju jak vetar u ledja ka kulturnoj pobedi, dok Nemci imaju pristup mocnim vojnim jedinicama kao sto su Panzer tenkovi koji vam mogu pomoci da osvojite svet silom. Naravno je moguce i izabrati vojno fokusiranog lidera i voditi njegovu ili njenu naciju ka kulturnoj pobedi, ali to predstavlja veci izazov.

Osim sto mozete birati naciju, igru sebi jos vise mozete prilagotiti tako sto cete podesiti npr. da li ce se svet sastojati od nekoliko kontinenata ili ne, da li cete poceti u npr. srednjovekovnoj eri ili nekoj drugoj i sa koliko drugih civilizacija zelite da se borite.

Ovo je jedno od onih igara koju cete zeleti da igrate opet i opet. Kao i njeni predhodnici, Civilizacija V je neverovatno zarazna.  Razlog? Pobedili ili ne, Civ V omogucava igracu da kontrolise celo drustvo i odvede to drustvo iz sredjih vekova u daleku buducnost.
Civilization V really is what you make of it, and for me it’s a good way to tell alternate stories about some of history’s most interesting nations.
Godine iskustva su Developer-u Firaxis pomogle da razumeju njihovu pobliku i da otkriju sta oni tacno zele. Civilizacija je uvek imala aktivnu modding zajednicu, ali ako niste znali gde da ih nadjete i kako da ih ubacite u igru, verovatno ih nikada niste ni igrali. U Civilizaciji V modovi su u glavnom meniju igre, i daju igracu mogucnost da naprave, podele, preuzmu i instaliraju modove u samo nekoliko klikova misem.
Civilizacija V je jedna od najboljih ‘Turn-Based’ strateskih igara koju sam ikada igrao. Da li kad igrate s prijateljima u multiplayer-u,ili jednostavno izgubite celu noc igrajuci nevervatno dobar i addictive singleplayer, ova igrica je kao cup zlata svakom zaljubljeniku u strateske igre, ali i za one druge. Ovu igri absolutno morate probati!

PCVIDEOIGRE OCENA: 9.0

Gameplay
Grafika